whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לבעל מקצוע יש יתרונות רבים

    אם אתם מעוניינים במטבח חדש ומתלבטים בין נגר מטבחים שיעצב לכם מטבח בהתאמה אישית או מטבח מוכן מחברה גדולה, חשוב מאוד שתדעו שעל אף שמטבחים מוכנים מחברות גדולות יכולים להיות מפתים – דווקא הבחירה במטבח מנגר יכולה לספק לכם את המטבח הפונקציונאלי, הדקורטיבי, המרשים והמרהיב ביופיו בסופו של הליך. לה מדרה, נגרייה העוסקת בייצור, עיצוב והתאמה של ריהוט מעץ מלא לבית, היא הבחירה הטובה ביותר עבור מטבח בהתאמה אישית.

    מדוע כדאי לבחור נגר מטבחים על פני מטבח מוכן?

    בחברת מטבחים גדולות ישנו אולם תצוגה שבו תוכלו להתרשם מהמטבחים ולבחור את המטבח שאתם מעוניינים בו לאחר מכן. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שלא כל מטבח מוכן יתאים לחלל המטבח שלכם ולצרכים המדויקים שלכם. לעומת זאת, כאשר בוחרים בנגר שיעצב לכם את המטבח בהתאמה אישית, ניתן להנות מעיצוב המטבח בדיוק באופן שאתם רוצים, הן מבחינת סגנון העיצוב של המטבח, הן מבחינת הפונקציונאליות שלו והן מבחינת ההתאמה שלו באופן מותאם לחלל. נגר מקצועי יבחר בחומרי הגלם הטובים ביותר לצורך ייצור המטבח, יסייע לכם לבחור את פתרונות האחסון הטובים ביותר עבור המטבח שלכם, בהתאם לצרכי האחסון וכמובן, שיאפשר לכם להיות שותפים בהליך העיצוב המטבח כולו, עד הפרטים הקטנים ביותר.

    בחירת איש מקצוע עבור עיצוב מטבח

    אין ספק שלנגר מטבחים יש יתרון משמעותי מאוד בהליך עיצוב מטבח, על פני מטבחים מוכנים שניתן לרכוש מחברות גדולות. יחד עם זאת, חשוב לזכור שבכדי שהמטבח שלכם יעוצב על ידי הנגר בצורה הטובה ביותר ובכדי שהתוצאה שתתקבל בסופו של הליך תהיה בדיוק לפי הציפיות והחלומות שלכם, עליכם לבחור בנגר מקצועי ומנוסה בתחום עיצוב מטבחים בהתאמה אישית. לה מדרה, נגריה העוסקת בתחום ייצור, עיצוב והתאמה של רהיטים מעץ לכל בית, הוקמה ומנוהלת מזה כ-20 שנה על ידי אומן העץ אלי פרקטובניק. הנגרייה מספקת שירות ייצור רהיטים לבית ומטבחים מעץ מלא, בצורה המקצועית ביותר, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וברמת גימור גבוהה. הבחירה בנגרייה תעניק לכם מטבח מושלם בסוף ההליך.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content