whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שירות מקצועי של נגר מיומן עם ניסיון

    נגר מטבחים מתמחה בייצור ארונות מטבח ובהרכבתם בבית הלקוח. מרבית הלקוחות בנישה זאת הם פרטיים אבל יש גם עסקיים ומוסדיים הנזקקים לשירות. ניתן לבחור מטבחים בסגנונות שונים והם יורכבו על פי מידות שטח המטבח וצורתו. מטבחים בהתאמה אישית מנצלים היטב את על השטח הנתון בכל חלל כזה. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא היא בעלת ניסיון וניתן לקבל ממנה ייעוץ.

    עיצוב מודרני

    נגר מטבחים מייצר את המטבחים מתוך תכנון ומחשבה על כל פרט, וכמובן, בהתאם לצרכי הלקוחות. ניתן לבחור מסוגי עץ מלא שונים ובין היתר, אורן, אלון, מייפל ודובדבן .לעץ מלא יש יתרונות רבים על עץ מעובד ובין היתר, הוא מסיבי ועמיד יותר. ניתן לבחור בסגנון כפרי האהוב על לקוחות המתגוררים מחוץ לעיר וגם על עירוניים בנשמתם הרוצים לחוות את הטבע קרוב אליהם. בכל מטבח יוכנסו אלמנטים חשובים ובין היתר מגירות, מדפים פנימיים ו/או חיצוניים, תאי אחסון בגדלים שונים המותאמים לכלי בישול מגוונים, נישות וארונות אחסון לחומרי גלם ולמיני מזונות קשים ועוד. הדלתות יכולות להגיע חלקות או עם עיטורים שונים להוספת נוי, ייעשה שימוש אלמנטים של פרזול מודרניים כמו: ידיות, צירים, התקנים למגירות נשלפות ועוד.

    תהליך הייצור וההתקנה

    התהליך מתחיל בפגישה ראשונית שבמהלכה יכול הנגר גם לייעץ ולהציע הצעות רלוונטיות. לאחר קבלת ההחלטה הוא ייקח מידות ויתחיל לייצר את חלקי המטבח בנגריה המאובזרת שלו. יש בה את כל המיכון המודרני לעיבוד עץ ולצביעתו. ובכלל זה, מכונות ניסור, חיתוך, הקצעת עץ ועוד. ההרכבה תיעשה במועד שנקבע והמטבח שיוצב יהיה עם גימור מושלם. הוא ישתלב היטב בקו העיצוב של  הבית.

    המטבח הוא אחר החדרים החשובים בבית כי כולם מגיעים אליו. בו גם מבשלים, ולכן, הארונות חייבים להיות עמידים ומסיביים. מומלץ לקבל שירות מנגרית "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום. הם מגיעים מייצור מטבחים רבים ללקוחות מגוונים לאורך שנים. הוא ישמח להעביר מהידע והניסיון שלו לכל לקוח – חדש או וותיק כאחד.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content