whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אל תחכו ופנו עוד היום לבעל מקצוע מוסמך

    ידעתם שאתם יכולים לחדש או להחליף את המטבח בתנאים שלכם? עם נגר מטבחים אתם בוחרים את חומרי הגלם, את המידות, את סגנון העיצוב וגם האם להחליף את המטבח כולו או רק את חלקו. חידוש מטבחים מאפשר לכם לקבל מראה של מטבח חדש לחלוטין כאשר נעשה שימוש בחלק מהמטבח הקיים. חידוש מטבח יהיה כמעט תמיד זול יותר בהשוואה לרכישת מטבח חדש לחלוטין. לא יודעים איך להתחיל או למי לפנות? פנו אל נגריית לה מדרה ותקבלו ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם ליהנות במהרה ממטבח חדש שתואם את התקציב שלכם ואת אורח החיים.

    נגריית לה מדרה מתמחה בעיצוב מטבחים בהתאמה אישית וגם בחידוש של מטבחים קיימים. צוות מנוסה מבסס את הפרויקט כולו על מיטב חומרי הגלם עם דגש על כאלו שמתאימים למטבחים. חשוב לזכור לבחור בחומרי גלם עמידים בפני לחות ונוחים לניקוי.

    מתחילים לתכנן מטבח

    טרם תצאו לסקור דגמים של מטבחים או תקבען פגישות עם יועצים חשוב לקבוע את מגבלת התקציב, לבחור קו עיצוב מועדף ולהחליט מה חשוב לכם שיהיה במטבח החדש. כמו כן, כדאי לחשוב היטב כמה זמן תוכלו להתגורר בבית ללא מטבח ולתכנן בהתאם את לוח הזמנים. חידוש של מטבח ידרוש לרוב זמן עבודה קצר יותר בהשוואה לבניית מטבח חדש לחלוטין. אם החלטתם על חידוש מטבח כדאי להתחיל את התהליך בהתייעצות עם נגריית לה מדרה ולקבל כך מושג כללי אודות האפשרות להשתמש בבסיס של המטבח הקיים. חשוב שתדעו מוקדם ככל האפשר האם הבסיס של ארונות המטבח הקיימים חזק מספיק.

    כמה עולה לבנות מטבח חדש?

    מחירים הוגנים מעידים על נגר מטבחים מקצועי ואמין. לא כדאי למהר להתפתות למחירי רצפה לא הגיוניים שמובילים למפח נפש. עלויות של מטבח מושפעות מאיכות חומרי הגלם והיקף העבודה. עם נגריית לה מדרה אתם תדעו בדיוק על מה אתם משלמים ומתי אתם מקבלים את המטבח החדש. מטבח עמיד ופרקטי שתיהנו לבשל בו דורש עבודת נגרות מקצועית וחומרי גלם איכותיים. אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content