whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אנחנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר

    רהיטי עץ מלא איכותיים זה נגרות בהתאמה אישית. אין סיבה שנתפשר על רהיטים אחידים כאשר קיימת אפשרות לקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים וצריכים. נגריית לה מדרה מגשימה חלומות בתחום הריהוט! אם תמיד חלמתם על מיטה זוגית מסוימת, שולחן אוכל ספציפי או שאתם זקוקים לפלטת עץ יפיפייה בחיתוך על פי מידה, חייגו את נגריית לה מדרה ותגלו מקצועיות ללא פשרות, שירות אדיב עם חיוך וחומרי גלם איכותיים.

    למה דווקא נגרות בהתאמה אישית?

    קנייה חכמה של רהיטים היא כזו שמלווה אותנו לטווח הארוך. ריהוט איכותי עשוי עץ מלא מלווה אותנו למשך עשרות שנים. נגרות בהתאמה אישית היא המפתח לבחירת רהיטים במידה מדויקת שתואמת לגודל החלל ולהעדפה האישית שלכם. עם נגרות בהתאמה אישית אתם מנצלים את מלוא השטח בחדר. יתרון נוסף של נגרות אישית הוא האפשרות לבחור את חומרי הגלם ואת חלקי הפרזול.

    חידוש ושדרוג של רהיטים קיימים

    רגע לפני שאתם ממהרים לפנות מהבית את הרהיטים הישנים כדאי לבדוק האם הם ניתנים לתיקון. רהיטים איכותיים עשויים עץ מלא אפשר יהיה לצבוע מחדש ולתקן. שדרוג של מטבחים קיימים עתיד לחסוך לכם הרבה כסף בעוד אתם נהנים ממראה מודרני וחדש.

    תכנון חדרי ארונות בהתאמה אישית

    כל פתרון אחסון יהיה הכי שימושי ונוח כאשר הוא עונה בצורה מדויקת לצרכים ולציפיות שלכם ללא פשרות. נגרות בהתאמה אישית מבטיחה שחדר הארונות שלכם יתוכנן בדיוק כמו שאתם אוהבים. כך למשל, ניתן יהיה לבחור את מספר המגירות וגודלן, את הרווח בין המדפים וכן הלאה. הארון כולו יתוכנן לניצול מרבי של כל שטח החדר. חדר ארונות גדול ופרקטי הוא המפתח לבית מסודר.

    מה חשוב לשאול כאשר מזמינים רהיט אצל נגר?

    1. אלו חומרי גלם משמשים לבניית הרהיט?
    2. האם הפרזול איכותי ומתקדם?
    3. מתי יסופק הרהיט?
    4. האם ניתנת אחריות?

    אם אתם מתכננים רכישת רהיטים חדשים, אל תמהרו להתפשר על הפריטים שקיימים בחנויות כאשר קיימת אופציה של נגרות בהתאמה אישית. לפרטים נוספים, הזמנות ותיאום פגישת ייעוץ חייגו עכשיו ותגלו שנגרות בהתאמה אישית היא לא עסק יקר.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content