whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חושבים על חידוש המטבח ולא יודעים מאיפה להתחיל?

    הגיע הזמן לחדש את המטבח שלכם? אם תשתית ארונות המטבח שלכם חזקה, איכותית ויציבה, אין סיבה שתמהרו להחליף את המטבח כולו כאשר אפשר לקבל מראה חדש ורענן עם חידוש. הליך חידוש מטבח קיים יכלול לרוב את החלפת דלתות הארונות, החלפת פרזול, תוספת של פתרונות אחסון, החלפת כיור, החלפת משטח עבודה. היקף החידוש נקבע בהתאם לתנאים בשטח ולתקציב. לא בטוחים איך מתחילים? חייגו עכשיו את נגרייה לה מדרה ותקבלו הסבר מלא אודות אפשרויות חידוש מטבחים כולל עלויות. נגריית לה מדרה מתמחה בחידוש מטבחים מכל הסוגים. אתם לא תאמינו כמה בקלות המטבח הישן שלכם יכול להפוך למטבח מודרני ומרהיב.

    איפה כדאי להזמין חידוש מטבח קיים?

    רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר חשוב להבין שחידוש מטבחים הוא מקצוע לכל דבר. המטבח המחודש יחזיק מעמד שנים רבות ואתם תהיו רגועים יותר כאשר תדעו שעבודת החידוש בוצעה על ידי איש מקצוע. על כן, חשוב לוודא שאכן עומד מולכם איש מקצוע עם ניסיון ספציפי בחידוש מטבחים.

    חידוש מטבח קיים צפוי להתבסס על התשתית של המטבח הקיים  כך שאתם צריכים איש מקצוע שיודע לוודא שהתשתית הקיימת אכן מספיק חזקה. אין טעם להשקיע בדלתות ארונות עם חיפוי זכוכית יוקרתי ומודרני כאשר הבסיס של הארון עשוי סיבית מתפוררת וישנה. על העיצוב החדש שאתם בוחרים להתאים לתנאים בשטח ולסגנון הקיים.

    איזה סגנון עיצוב כדאי לבחור למטבח מחודש?

    עליכם לזכור שמטבח לא מחליפים או מחדשים בכל שנה. על כן, יש לבחור בסגנון עיצוב קלאסי שתואם את קו העיצוב של הבית. ברוב המקרים טרנדים עכשוויים יהפכו פחות רלוונטיים או אטרקטיביים לאחר 2-3 שנים. תהיו אתם חכמים יותר ותשימו את הדגש על פונקציונליות ולא רק על מראה חיצוני או טרנדים. אל תשכחו לוודא שבחרתם חומרי גלם קלים לניקוי שאינם סופחים כתמים. על כל חומרי הגלם שמשולבים בעיצוב המטבח להיות עמידים בפני לחות וטמפרטורות גבוהות.

    איך מתחילים?

    עבודת חידוש עומדת על הפרק רק כאשר קיים בסיס חזק של ארונות מטבח שמישים. חייגו עכשיו אל נגריית לה מדרה ותקבלו הסבר מפורט אודות אפשרויות הפעולה, חומרי גלם מומלצים, עלויות ומועדי אספקה.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content