whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייצור ארון ייחודי שלא תראו בשום מקום אחר

    נגריית לה מדרה מתמחה בעיצוב וייצור ארונות בהתאמה אישית על בסיס עץ מלא. ניתן להזמין ארונות הזזה, ארונות פתיחה, ארונות אחסון, חדרי ארונות, ארונות למשרד וארונות בגדים בכל מידה ובכל סגנון. צוות הנגרייה שם דגש על התאמה אישית, חומרי גלם איכותיים, עבודה מקצועית, עמידה בזמנים ומחירים הוגנים. הרהיטים של לה מדרה מחזיקים מעמד שנים רבות ומקבלים הרבה מחמאות. רמה גימור גבוהה במיוחד היא סמל ההיכר של נגריית לה מדרה.

    ההתקנה של הארונות בבית הלקוח מתבצעת על ידי צוות מקצועי בצורה נקייה ומסודרת. כל הארונות מיוצרים בהתאמה אישית כאשר הנגרייה פועלת לאספקה מהירה. כל צוות הנגרייה נבחר בקפידה במטרה להעניק ללקוחות הוותיקים והחדשים את הרהיטים הטובים ביותר ואת השירות הטוב ביותר.

    מחירים של ארונות בהתאמה אישית

    תמחור של ארון עם דגש על ארונות בהתאמה אישית מתבסס על מספר יחידות. הגודל של הארון אינו קובע את המחיר אלא המפרט הטכני. המחיר של הארון שלכם נקבע על פי חומרי הגלם, מספר מגירות ומדפים, תוספות, בקשה לעיצוב מיוחד. ייתכנו מקרים בהם ארונות קטנים עם מפרט טכני עשיר יהיו יקרים יותר מארון גדול ופשוט.

    שימו בפלטת סנדוויץ' לבניית ארונות

    יתרון גדול בהזמנת ארונות בהתאמה אישית הוא האפשרות לבחור בעצמכם את חומרי הגלם. כיום כמעט תמיד ארונות נבנים על בסיס פלטת סנדוויץ'. זהו חומר גלם חזק, עמיד ולא יקר שמיוצר מלוחות עץ דקיקים שמודבקים זה לזה. הזמנת ארונות בהתאמה אישית מאפשרת לכם להתעקש על שימוש בעץ מלא בעבור כל חלקי הארון או חלקו. אם אתם מעוניינים בארון חזק במיוחד שאפשר לאחסן בו פריטים כבדים תבחרו בעץ מלא. נגריית לה מדרה מתמחה בעבודה עם עץ מלא עם דגש על ארונות. עבודה עם עץ מלא דורשת ניסיון שלא לכל הנגרים יש.

    מדוע חשוב להשקיע בפרזול?

    בעבור אלו שמזמינים לראשונה ארון נסביר שפרזול מתייחס לכל המסילות, הצירים, הידיות ושאר חלקי המתכת בארון. חלקי הפרזול מסופקים על ידי הנגר ונבחרים על ידיו. תהיו אתם חכמים יותר ותדעו שפרזול איכותי מבטיח שימוש ארוך טווח. כדאי להשקיע בידיות איכותיות ובמסילות טלסקופיות לסגירה שקטה.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content