whatsapp-call
contact-us
social-media-links

להצעות מחיר ופרטים נוספים

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כך תמצאו את הנגר הטוב ביותר

    נגר מומלץ מייצר ומרכיב רהיטים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ואחרים באזורים שונים בארץ. מדובר על ארונות מטבח, ארונות לחדרים אחרים, שידות, חדרי אמבטיה, פינות משפחה, פרגולות ועוד. ריהוט בהתאמה אישית כזה נדרש בנסיבות שונות, ותמיד עונה על הצרכים. ניתן לבחור בסגנונות עיצוב שונים בהתאם לקו העיצוב של הבית, למיקומו ועוד. "לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא הינה נגריה בעלת שם וניתן לקבל אצלה מידע.

    שירות מקצועי עם יחס אישי

    נגר מומלץ מספק מכלול שירותים בחבילה אחת. אחת מהן היא ייעוץ לגבי הרהיט המתאים ביותר, סוג העץ המתאים לתוך הבית או מחוצה לו ועוד. רהיטים בהתאמה אישית, ובעיקר ארונות, מנצלים היטב את החלל הקיים בכל בית ואת הנישות שבו. מבחינה זאת יש להם יתרון על רהיט המיוצר בייצור תעשייתי. יתרון חשוב אחר הוא בעיצוב ייחודי אשר יוסיף מאוד למראה הרהיט והחדר ויתרום לאווירה בו. ניתן לבחור בסגנון כפרי או שלל סגנונות אחרים לדוגמת קלאסיים, מודרניים ועוד. לקוחות רבים מבקשים עץ מסוים וניתן למצוא את הנפוצים כמו: אורן, אלון, מייפל, דובדבן ואחרים יוקרתיים יותר. לכל סוג יש את היתרונות שלו, אבל עם עיבוד מקצועי איכותי כל רהיט יהיה מעולה ויעשה את הרושם הרצוי. עץ מלא הינו מסיבי, ומכניס את הטבע לבית, בנוסף, הוא עמיד לאורך שנים.

    תהליך הייצור

    תהליך הייצור נעשה בשלבים ובראשון שביניהם ייקח הנגר מידות של החדר בו יש להתקין את הארונות. הייצור עצמו יתבצע בנגריה המאובזרת שלו הכוללת מיכון מודרני לעיבוד עץ ולצביעתו. ההרכבה תיעשה עם גימור מושלם במועד שנקבע עם הלקוח.

    שירות אמין

    מומלץ לקבל שירות מ"לה מדרה" ייצור, עיצוב והתאמת רהיטים מעץ מלא בעלת המוניטין. בעליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מביצוע עשרות פרויקטים ללקוחות מגוונים. השירות המקצועי יינתן עם יחס אישי לכל לקוח – וותיק או חדש כאחד. המנהלים מקפידים על שימוש בחומרים איכותיים ובמוצרי פרזול משלימים מעולים, כך יהיה ניתן ליהנות רבות מריהוט נאה, עמיד ושימושי.

    להצעות מחיר ופרטים נוספים

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      נגר בקריות

      הגעתם לשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי רציני בבית? רוצים להחליף את כל הארונות הישנים שלכם? או שאולי תרצו להזמין...

      המשך קריאה
      נגר בחיפה

      אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים לגור בדירה ששייכת לכם, ברור מדוע אתם מתרגשים. אין משהו שיכול להיות משמח...

      המשך קריאה
      Skip to content